In oktober zal het kabinet duidelijk maken hoe mensen die de afgelopen jaren teveel vermogensrendementsheffing hebben betaald dit terug kunnen krijgen. Staatssecretaris Folkert Idsinga (Fiscaliteit en Belastingdienst) heeft dit laten weten aan de Tweede Kamer.


